Mi ugrik be David Lynchről? Táncoló törpék? Levágott fül? És Martin Scorseséről? Lefogadom, hogy Robert De Niro, amint éppen dohányzik, miközben világfájdalmas tekintetével uralja a vásznat. Nos, De Niro mellett most már az új Chanel férfi parfüm is eszetekbe juthat kedvenc rendezőnkről. Scorsese rendezte ugyanis a Bleu de Chanel reklámfilmjét, és bizony baromi jó lett (legfelső videó). Látványos, profi, és mégis megvan benne a Chaneltől elvárható franciás hangulat és elegancia, annak ellenére, hogy valójában egy amerikai-olasz rendezőről van szó.
Nem egyedi jelenség, hogy híres mozifilm-rendezőket kérnek fel luxustermékek reklámjához, sőt, mintha kezdene trenddé válni a dolog. Emlékezzünk csak David Lynch fantasztikus Lady Blue Shanghai kampányára (első rész a középső videón), vagy a Gucci kisfilmjére, amiben a dögös Evan Rachel Wood szerepel, és a Sin City egyik társrendezője, Frank Miller alkotta (legalsó videó). A következő a sorban Zoé Cassavetes reklámja lesz, amit a Louis Vuittonnak készített, a pletykák szerint Sofia Coppola pedig a Dior új illatának rövidfilmjét készíti majd el. De úgy tűnik, hogy amelyik luxusmárka nem készíttet filmet sztárrendezővel, az is igyekszik valahogyan ismert színészeket szerepeltetni: az Armani egyik arca Megan Fox, Ázsiában pedig Shu Qi, a szemüvegben különösen szexi kínai színésznő (legfelső kép).
A bejegyzés trackback címe:
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: Google RealTime - Az cégóriás élőidejű keresőt tesztel 2010.08.27. 00:22:07
Trackback: Az egymillió dolláros telefon és a 200 éves ében 2010.08.27. 00:20:29
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.