Már itthon is kapható a legmenőbb párizsi luxusékszer-márka

A luxusékszer-tervező az a foglalkozás, amihez nehéz tipikus karaktert társítani. Ennek oka lehet, hogy legtöbbünk életében nem találkozott még ilyen emberrel, de ha mégis archetípust kell mondanunk, akkor egy jó középkorú, magabiztos tekintetű férfi képe jelenik meg, aki a fénykorában lévő Tommy Lee Jones-t meghazudtoló magabiztossággal dönt milliós drágakövek sorsáról. Nos, ehhez a gondosan összerakott képhez - az ékszertervezést leszámítva - semmiben sem hasonlít az Eternamé alapítója.

Sarah Besnainou egy kedves párizsi lány, akinek olyan sztárok hordják ékszereit, mint Diane Kruger, vagy Kylie Minogue, teljes oldalt szentel neki a Vouge és dicsérő kritikát ír róla a New York Times. Az Eternamé alapítója fiatal kora dacára befutott ékszertervezőnek mondhatja magát, akinek esze ágában sincs megpihenni, inkább folyamatosan új ötleteken töri a fejét. Annak, hogy a látványos sikerek ellenére itthon kevesen hallottak a márkáról, prózai oka van: eddig ugyanis nem árulták itthon. A helyzet azonban megváltozott, mostantól az erzsébet téri Gold & Diamonds-ban lehet szert tenni a luxusékszerekre, ami különösen jó hír így Karácsony előtt.

Az Eternamé kollekciója három részre tagolódik: a Ready-to-Wear-ből egy évben összesen négy, a Couture-ből pedig két kollekciót mutatnak be. A legizgalmasabb persze a teljesen egyedi igények szerint készített Haute-Couture, ami gyakran hatalmas kihívást jelent, ám éppen emiatt presztízse is óriási. A kollekcióknak megfelelően a párizsi Clément Marot-n található központ is három nagy részre tagolódik, a Le Boudoir ráadásul pontosan úgy néz ki, ahogyan egy francia luxusékszer-központot elképzelünk.

“Teljesen más” - válaszolja arra a kérdésre, milyen ékszerekről álmodik ő és milyenről a vásárlóközönsége. “Az ékszerhordási szokásokat döntően meghatározza az adott hölgy kora és életstílusa. Ahhoz, hogy belelássak a fejükbe, sokat kell velük beszélgetni és a sok-sok apró foszlányból végül összeáll a teljes kép” - vallja a Párizsi Egyetem kommunikáció szakán végzett tervező. Sokakkal ellentétben Sarah a mindennapokból is tud inspirációt meríteni: beszélgetésünk idején például arra panaszkodott, hogy nem talált a könyök fölé érő kesztyűjéhez illő karkötőt, így már tudta is, mit fog tervezni a következő nap. Az Eternamé kollekcióinál már kevésbé számít az anyaghasználat, Sarah ugyanakkor szívesen kísérletezik szokatlan anyagokkal. A legnépszerűbb persze továbbra is az egyre drágábban mért arany, de egyre többen vásárolnak titánötvözet és karbon ékszereket is.

A márka legnagyobb piaca természetesen a francia, azon belül is a Saint Tropez-i Eternamé előtt jellemzőek a kígyózó sorok, ami a lakosság ismeretében cseppet sem meglepő - ahogyan az sem, hogy a második legnagyobb forgalmú üzlet Moszkvában van. A kínálat legfelkapottabb darabja a Kylie Minogue által is népszerűsített Ellipse gyémánt fülbevaló (a fenti kép jobb szélén), amihez listaáron 20 ezer euróért juthatunk hozzá. Ennél persze kedvezőbb árú darabokat is találunk a kollekcióban, de a luxusékszer-vásárlók nem az alapján fognak dönteni, hogy az egyik darab néhány ezer euróval olcsóbb, vagy éppen drágább, mint a másik. Éppen emiatt Sarah-nak percnyi szabadideje sincs, az új piacnyitásoknak pedig nem a kereslet hiánya, hanem a kapacitás szab gátat. Kicsit sem tűnik azonban úgy, hogy Miss Eternamé bánkódna emiatt. “Amíg este 10-kor spontán buli alakul ki a párizsi irodában, addig úgy érzem, jó irányba haladnak a dolgok” - vallja.

Fotók: Eternamé és JD Rockefeller

A bejegyzés trackback címe:

https://burzsuj.blog.hu/api/trackback/id/tr472525312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

burzsuj_bw_logo-h240.png

A név kötelez? Ósdi jelszó. Inkább talán a pénz kötelez. Mégsem mindegy, hogy mire költesz, ha már egyszer szert tettél egy komolyabb vagyonra. A többség számára csupán alig ismert életvitelbe próbálunk meg bepillantást engedni, ami Magyarországon a mai napig tabu témának számít. Hisszük, hogy érdekes, kevéssé, vagy egyáltalán nem ismert hírekkel tudunk szolgálni, amik nem merülnek ki a Swarovski kristályban és az aranyozott sokmilliós iPhone-ban.
Lemaradtunk valamiről? Írd meg!

instapromo3.png

Címkék

abramovics (10) airfrance (11) ajándék (12) alkohol (10) amerika (101) andrássy (53) anglia (39) angol (11) apple (10) arab (12) armani (18) aukció (66) autó (99) ázsia (14) balc (39) befektetés (13) bentley (18) bor (31) brit (20) budapest (94) bugatti (15) burberry (15) burzsuj (167) bútor (10) chanel (11) christies (13) design (13) divat (79) dubai (14) ékszer (13) érdekesség (254) étterem (39) felmérés (55) ferrari (41) forbes (38) francia (53) gasztro (15) gasztronómia (33) golf (14) gucci (16) hajó (59) harrods (11) hermes (23) hotel (93) india (13) ingatlan (221) ital (13) jacht (61) játék (13) jóhely (12) jótékonyság (18) karácsony (24) kína (53) könyv (13) kutatás (11) kutya (10) lamborghini (16) legdrágább (17) leggazdagabb (10) lista (69) london (61) louis (11) louisvuitton (44) luxus (21) lv (14) lvmh (30) magánrepülő (10) magyar (141) magyarország (10) milliárdos (22) mobil (11) moszkva (11) művészet (11) newyork (39) nyaralás (10) nyc (28) olasz (57) olaszország (12) óra (78) orosz (59) parfüm (10) párizs (21) pezsgő (10) porsche (14) prada (11) rekord (11) repülés (20) repülő (34) repülőgép (17) rollsroyce (22) samsung (15) sothebys (20) svájc (17) szálloda (64) sziget (21) tagheuer (10) társadalom (10) telefon (32) toplista (11) turizmus (86) usa (56) utazás (109) versace (11) vertu (19) vonat (11) vuitton (10) yacht (10) +
süti beállítások módosítása