Megszűnik a D&G márka, bezárhat az Andrássy úti üzlet

Ez egy Dolce & Gabbana fotó, az alsó kép pedig D&G

Bár ki lehetett volna kergetni a világból az orbitális méretű D&G feliratos övekkel, pólókkal és napszemüvegekkel, azért mégiscsak kár, hogy a március elején felröppent hírt, miszerint megszűnik a Dolce & Gabbana olcsóbb márkája, a D&G, most már többen, több helyről is megerősítették. Érdekes helyzetbe kerülnek ezzel a forgalmazók, mivel éppen most rendelnék meg az üzletek a 2011/12 őszi-téli kollekció darabjait. Hát most már sokan nem fogják. A 2012-es tavaszi/nyári kollekció lesz ugyanis az utolsó a márka történetében.

A Dolce & Gabbana fiatalosabb, vagányabb és kicsivel olcsóbb márkája a válság áldozata, hivatalosan a „szerkezetátalakítási stratégia” miatt kellett megszűnnie. Már akkor lehetett sejteni, hogy baj lesz, mikor az IT Ittierre, ami 10 éve forgalmazza a D&G-t áruházakban és többmárkás boltokban, felszámolás alá került, a Dolce & Gabbanának tehát vissza kellett vennie a forgalmazást. Az utolsó csepp pedig az volt, hogy az év elején Japánban be kellett zárni 15 üzletet és a hatalmas, 1000 m2-es moszkvai bolt is rosszul ment. A milánói pletykák szerint a döntésnek éppen ideje volt, hiszen a D&G designban egyre gyengébb volt, miközben húzós összegek szerepeltek az árcédulán. A Dolce & Gabbana boltokkal ellentétben ráadásul az Ittierre már az átlagos bevásárlóközpontokba is bevitte a D&G-t, gyengítve ezzel a sokkal exluzívabb Dolce & Gabbana presztízsét is. Arról nem is beszélve, hogy a D&G az anyamárkától is vett el vásárlókat. Az új stratégia szerint a Dolce & Gabbanát feljebb tudják majd pozícionálni, hogy újra elérje a Gucci és a Prada presztízsét és designját. Kíváncsi leszek.

Érdekes trend egyébként, hogy sorra szűnnek meg a luxusmárkák másod- harmadmárkái, hiszen nincs már Just Cavalli, GF Ferre vagy Versace Jeans Couture sem. A válságban úgy tűnik, hogy csak a nagyon erős márkaidentitás, a tökéletes minőség és a csúcs, ugyanakkor klasszikus design élhet túl. Nem véletlen, hogy az anyamárkák viszont egyre döntik meg az eladási rekordokat, a Louis Vuitton pedig annyira szárnyal, hogy bevételei lassan magyar költségvetésnyi lyuknyi szintet érnek el.

A döntés értelmében előbb-utóbb meg fog tehát szűnni Budapesten az Andrássy úti D&G üzlet is, talán még idén, gondolom hatalmas akciókkal kiárusításkor. Információim szerint egyébként a központ minden D&G üzletnek felajánlja, hogy alakuljon át Dolce & Gabbanává, csakhogy ott a brandbook szerint olyan berendezést kell megvenni (pl. muránói csillár és hasonlók), ami egy kisebb (nagyobb) vagyonba kerül. A bolt tulajdonosának, Andrusch Józsefnek azonban nem feltétlenül éri meg az átalakítás: Budapest sajnos még nem az a hely, ahol egy ilyen topmárka 400 m2-es üzletben rentábilis tudna lenni - bár ki tudja. A D&G-t nem sajnálom különösebben, egy kisebb Dolce & Gabbanának viszont nagyon örülnék.

Utolsó előtti fotó: trendmagazin.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://burzsuj.blog.hu/api/trackback/id/tr332807750

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

burzsuj_bw_logo-h240.png

A név kötelez? Ósdi jelszó. Inkább talán a pénz kötelez. Mégsem mindegy, hogy mire költesz, ha már egyszer szert tettél egy komolyabb vagyonra. A többség számára csupán alig ismert életvitelbe próbálunk meg bepillantást engedni, ami Magyarországon a mai napig tabu témának számít. Hisszük, hogy érdekes, kevéssé, vagy egyáltalán nem ismert hírekkel tudunk szolgálni, amik nem merülnek ki a Swarovski kristályban és az aranyozott sokmilliós iPhone-ban.
Lemaradtunk valamiről? Írd meg!

instapromo3.png

Címkék

abramovics (10) airfrance (11) ajándék (12) alkohol (10) amerika (101) andrássy (53) anglia (39) angol (11) apple (10) arab (12) armani (18) aukció (66) autó (99) ázsia (14) balc (39) befektetés (13) bentley (18) bor (31) brit (20) budapest (94) bugatti (15) burberry (15) burzsuj (167) bútor (10) chanel (11) christies (13) design (13) divat (79) dubai (14) ékszer (13) érdekesség (254) étterem (39) felmérés (55) ferrari (41) forbes (38) francia (53) gasztro (15) gasztronómia (33) golf (14) gucci (16) hajó (59) harrods (11) hermes (23) hotel (93) india (13) ingatlan (221) ital (13) jacht (61) játék (13) jóhely (12) jótékonyság (18) karácsony (24) kína (53) könyv (13) kutatás (11) kutya (10) lamborghini (16) legdrágább (17) leggazdagabb (10) lista (69) london (61) louis (11) louisvuitton (44) luxus (21) lv (14) lvmh (30) magánrepülő (10) magyar (141) magyarország (10) milliárdos (22) mobil (11) moszkva (11) művészet (11) newyork (39) nyaralás (10) nyc (28) olasz (57) olaszország (12) óra (78) orosz (59) parfüm (10) párizs (21) pezsgő (10) porsche (14) prada (11) rekord (11) repülés (20) repülő (34) repülőgép (17) rollsroyce (22) samsung (15) sothebys (20) svájc (17) szálloda (64) sziget (21) tagheuer (10) társadalom (10) telefon (32) toplista (11) turizmus (86) usa (56) utazás (109) versace (11) vertu (19) vonat (11) vuitton (10) yacht (10) +
süti beállítások módosítása