Minden eddiginél többet költöttünk luxuscikkekre

Jó úton halad Bernard Arnault ahhoz, hogy ő legyen a világ leggazdagabb embere. Ez már csak azért is tetszene, mert ezzel ő lenne az első, aki luxustermékek gyártásából és forgalmazásából tör világuralomra, nem különféle kétes dél-amerikai, vagy orosz energiahordozók közüli nagyüzemi seftelésből. Ennek mellékhatásaként fel is tud öltözni tisztességesen, ami szintén nem egy utolsó szempont.

A Forbes listán jelenleg negyedik helyezett Arnault-nak persze jelen állás szerint inkább csak a dobogóra van esélye fellépni, arra azonban annál több. Az LVMH csoport tegnap közzétett tavalyi eredményei ugyanis még a 2010-esekre is rálicitálnak, holott már az is megdöntött minden korábbit. A forgalom 16 százalékkal nőtt (ez konkrétan 23 659 millió euró), aminek 35 százalékát már az ázsiai vásárlóknak köszönhetik. Az európai vevők a teljes forgalom 32, míg az amerikaiak mindössze a 22 százalékát adják. A nettó nyereség ugyan csak 1%-kal nőtt, de az így is 3 milliárd euró felett van.

Döbbenetes, hogy az LVMH szinte valamennyi divíziója százalékban kétszámjegyű növekedést produkált tavaly. A kivételek a parfümök és kozmetikumok (4%), illetve a borok és egyéb italok (8%), ugyanakkor az óra-ékszer szekció 98 százalékot gyarapodott egyetlen év alatt, ami összegszerűen megközelíti az egymilliárd eurós növekedést. A divatmárkák is jól teljesítettek a maguk 15 százalékával, nem mellesleg pedig tavaly is rekordévet zárt a Louis Vuitton. Akit érdekelnek a részletek, az itt érheti el a részletes beszámolót.

A bejegyzés trackback címe:

https://burzsuj.blog.hu/api/trackback/id/tr394058999

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

burzsuj_bw_logo-h240.png

A név kötelez? Ósdi jelszó. Inkább talán a pénz kötelez. Mégsem mindegy, hogy mire költesz, ha már egyszer szert tettél egy komolyabb vagyonra. A többség számára csupán alig ismert életvitelbe próbálunk meg bepillantást engedni, ami Magyarországon a mai napig tabu témának számít. Hisszük, hogy érdekes, kevéssé, vagy egyáltalán nem ismert hírekkel tudunk szolgálni, amik nem merülnek ki a Swarovski kristályban és az aranyozott sokmilliós iPhone-ban.
Lemaradtunk valamiről? Írd meg!

instapromo3.png

Címkék

abramovics (10) airfrance (11) ajándék (12) alkohol (10) amerika (101) andrássy (53) anglia (39) angol (11) apple (10) arab (12) armani (18) aukció (66) autó (99) ázsia (14) balc (39) befektetés (13) bentley (18) bor (31) brit (20) budapest (94) bugatti (15) burberry (15) burzsuj (167) bútor (10) chanel (11) christies (13) design (13) divat (79) dubai (14) ékszer (13) érdekesség (254) étterem (39) felmérés (55) ferrari (41) forbes (38) francia (53) gasztro (15) gasztronómia (33) golf (14) gucci (16) hajó (59) harrods (11) hermes (23) hotel (93) india (13) ingatlan (221) ital (13) jacht (61) játék (13) jóhely (12) jótékonyság (18) karácsony (24) kína (53) könyv (13) kutatás (11) kutya (10) lamborghini (16) legdrágább (17) leggazdagabb (10) lista (69) london (61) louis (11) louisvuitton (44) luxus (21) lv (14) lvmh (30) magánrepülő (10) magyar (141) magyarország (10) milliárdos (22) mobil (11) moszkva (11) művészet (11) newyork (39) nyaralás (10) nyc (28) olasz (57) olaszország (12) óra (78) orosz (59) parfüm (10) párizs (21) pezsgő (10) porsche (14) prada (11) rekord (11) repülés (20) repülő (34) repülőgép (17) rollsroyce (22) samsung (15) sothebys (20) svájc (17) szálloda (64) sziget (21) tagheuer (10) társadalom (10) telefon (32) toplista (11) turizmus (86) usa (56) utazás (109) versace (11) vertu (19) vonat (11) vuitton (10) yacht (10) +
süti beállítások módosítása