Egy jó márkanévvel szinte mindent el lehet adni. Ezt persze sokan tudják, többek között a luxusautókat gyártó vállalatok is. Egy parfüm, egy toll, vagy más egyéb kiegészítő birtoklása a nagyközönség számára is „elérhetővé" teszi a márkát. (Azért egy több millió forintos Aston Martin kanapéval legalább annyira ritkán találkozhatunk, mint egy DB9 kupéval.) A Maybach esetében sincs ez másképp, itt csupán az egyetlen érdekesség, hogy autót ugyan jelenleg már nem gyártanak ezen a néven, de 1,4 millió forintos táskát igen.
Az utolsó Maybach ugyanis tavaly decemberben készült el, a Daimler AG korábban ugyanis úgy döntött, hogy leállítja a gyártást. A márka újraindítását követően 2002 óta mindössze 3000 autót sikerült csupán értékesíteni, ami messze elmaradt a németek elképzeléseitől. (A Rolls-Royce csak tavaly 3575 autót gyártott.) Ettől függetlenül persze jó csengő márkanévről van szó, amit vétek lenne parlagon heverve hagyni. A Daimler AG is így gondolta. A Maybach márkanév alatt a licencszerződésnek hála bőrszáras napszemüveget éppen úgy találunk, mint mondjuk nyerget és kantárt - ezt csak rendelésre -, vagy éppen övet, pénztárcát, sminktáskát és kulcstartót...
A Maybach ezen a téren sem adja olcsón magát, ugyan egy iPhone tok alig 165 dollár, de egy bőrtáska már 6100 dollárba kerül. A szigorúan kézzel készített darabok között a hölgyek és az urak is találnak neki tetsző darabokat, már ha fekete, barna, fehér vagy narancssárga színben szeretnének.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.