Az igazi burzsujok nem várnak az október eleji párizsi autószalonig ahhoz, hogy frissítsék járműparkjukat, hanem már augusztus közepén megteszik azt. A Bonhams augusztus 14-15-én, a Gooding & Co. pedig – véletlenül pont – 16-17-én tartja autós aukcióját és mindkettőjüknél olyan darabokra lehet licitálni, hogy megőrülsz!
Kérdés persze, hogy a Bonhams után marad-e még garázsfrissítésre szánt pénzük, a kísértés ugyanis óriási. A kaliforniai aukción garantáltan a Maranello Rosso Collection-ért folyik majd a legvéresebb csata: a gyűjtőnév tíz izgalmas Ferrarit takar, melyek közül a legidősebb 1953-as, a legfiatalabb pedig ’81-es születésű. Tízből négy nevében szerepel a 250-es szám, ami közismerten a legdrágább Ferrarikat takarja – ezek közül a legolcsóbb ára is alsó hangon négymillió dollár. A legtöbbet garantáltan azért a ’62-es 250 GTO Berlinettáért kell majd fizetni, aminek még becsült értékét sem kötik a nagyközönség orrára, de abból kiindulva, hogy legutóbb 53 millió dollárért cserélt gazdát egy példány, most pedig 47,6 millió euróét hirdetnek egyet a Mobile.de-n, minden potenciális vásárlónak ideje felkeresnie régóta rejtegetett aranytartalékát.
Ezek után a Gooding & Co. Pebble Beach-i aukciója inkább azoknak tartogat izgalmas ajánlatokat, akik fél évszázadosnál újabb autókat szeretnének. Izgalmas ajánlat a McLaren F1, amiért várhatóan 12-14 millió dollárt fizet majd egy szerencsés és amihez képest fillérekbe, konkrétan 150-200 ezer dollárba kerül a vadonatúj BMW i8 Concours d’Elegance kiadása. Ferrariból persze itt sem lesz hiány: a két 250 GT – egy Lusso és egy SWB Berlinetta – árát pedig ők sem árulják el.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.