Dubajban, méghozzá a világ legnagyobb bevásárlóközpontja, a Dubai Mall ad neki helyett. Itt található három szinten 850 (!) négyzetméter, ahol minden csak erről az óramárkáról szól.
A tavasszal nyílt üzlet a hírek szerint jól teljesít annak ellenére, hogy a bolt arab tulajdonosának, a Seddiqi családnak csak Dubajban így 5 Rolex Boutique és 12 Rolexet is árusító másik óraüzlet is a tulajdonában van. Az országot tekintve a cégnek összesen 65 boltja akad, ahol a legmenőbb luxusmárkákat forgalmazzák, és a Rolex esetében mintegy 60 éve tart a kapcsolat. Az Egyesült Arab Emirátusok egyébként az idei első félév alapján a 10. legfontosabb piaca a svájci óraiparnak, a forgalom 454 millió svájci frankot tett ki. Az élen Hong Kong áll, amely ennek több mint a háromszorosát hozta.
Itt nem csak a teljes "alapkínálat" és a különleges modellek, így a tavaszi Baselword keretében bemutatott darabok találhatóak meg, de helyett kapott lényegében egy kisebb múzeum is, ahol a márka teljes történelmét bemutatják. A tervek szerint minden hónapban új időszaki kiállítás lesz. A külön mozi rész így nem is különleges, akárcsak az, hogy van egy lezárt "Salon privé" részleg is a különleges vásárlóknak. A több száz óra mondjuk önmagában felér egy turisztikai programmal...
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.