Magyar csodakozmetikumra esküsznek a világ burzsujai

“A magyar titok”, “a magyar csoda”, ilyesmiket lehet olvasni az Omorovicza Budapest luxuskozmetikumról a Vogue-ban, a Vanity Fairben, az Elle-ben, a W-ban, a Condé Nast Travellerben és még számtalan más magazinban. Jó pár Four Seasons, St. Regis, Rosewood és Oberoi szálloda wellness részlegében használják a legdrágább kezelésekhez a nagyjából 12 000-60 000 forintos krémeket, a londoni Harrods hiperburzsuj spájában pedig szintén Omoroviczával kényeztetik a klienseket. Elsőre úgy tűnik, hogy egy zajos magyar sikerről van szó. Ja, hogy nem hallottatok még róla? Korábban én sem, de miután több külföldi újságban és honlapon is belefutottam, gondoltam utánajárok, ki viszi szét a világban jó hírünket, ki népszerűsíti ilyen profin a magyar fürdőkultúrát a világ jómódú rétegében.

Egy svájci és egy amerikai. Na jó, ennél azért komplikáltabb a történet, és van benne némi magyar szál is. Stephen de Heinrich de Omorovicza ugyanis magyar nemesi felmenőkkel büszkélkedhet, de már Svájcban született, és azért volt Pesten, mert fel akarta fedezni magyar gyökereit. Feleségével, Margarettel pedig Budapesten találkozott, miközben a fiatal hölgy diplomáciai kiküldtetésben az amerikai nagykövetségen dolgozott. A pár egymásba szeretett és összeházasodtak, de előtte jópárszor randiztak valamelyik budapesti fürdőben. Eközben észlelték, hogy a magyar gyógyvíz milyen jó hatással van a bőrre – de csakis a magyar, a többiben inkább csak aszalódni jó. Honlapjuk szerint – ami egyébként úgy fogad, hogy Welcome, you are in Hungary, mégis kizárólag angol nyelven van – ezután felkerestek „egy Nobel-díjas bőrgyógyászati laboratóriumot” (a Szegedi Tudományegyetemen működő magyar Dermatológiai Társulatról van szó), amely kimutatta, hogy a kalcium, a magnézium, a réz, a mangán és a cink olyan koncentrációja van a vízben, ami nemcsak gyógyít, hanem fiatalítja is a bőrt – szól a történet. Persze ezt mi, helyi lakosok már réges-rég tudjuk. A honlap, és számos magazin is kiemeli egyébként, hogy azért ilyen jó a magyar gyógyvíz, mert egyedülálló abban, hogy a földkéreg felső részén van.

Stephen és Margaret esküvője

Innen sima a történet. 2006-ban megalapították a kozmetikai márkát, ami a magyar gyógyvíz pozitív hatásait sűríti össze krémekben, olajokban, pakolásokban, összesen 28 fajtában. A Neiman Marcus luxusáruház, csakúgy, mint a New York-i exkluzív Saks Fifth Avenue és a Bergdorf Goodman odavan a készítményekért, a brit Vogue szépség rovatának szerkesztői pedig azóta már többször is Budapestre látogattak kezelésekért. A szépség rovat szerkesztők egyébként azért is imádják ezeket a cuccokat, mert teljesen természetesek, nincs bennük sem színezék, sem szintetikus illatanyag vagy parabén, egyszóval teljesen natúrak.

Azt sajnos nem tudom megmondani, hogy a cég anyagilag mekkora siker, hiszen csak a magyar leányvállalat adatai nyilvánosak, amiből csak az látszik, hogy a vállalkozás nem Magyarországból él, hiszen itthon még veszteséges. Az anyacég, az Omorovicza Cosmetics Ltd. viszont gondolom hasít rendesen, hiszen a termékeket Londontól Új Delhiig számos burzsuj ponton lehet kapni. Budapesten egyébként a Grasham Palotában és az Andrássy út 2 alatt, az Omorovicza Boutique and Spában lehet kipróbálni a kezeléseket és megvásárolni a cuccokat. Az egészben amúgy az tetszik a legjobban, hogy egy svájci és egy amerikai beemeli luxusmárkájának nevébe a Budapest szót, méghozzá azért, mert ez erősíti a brandet. Szóval ne legyünk azért annyira önbizalomhiányosak, a fürdőkultúránkra például nagyon is büszkék lehetünk.

Egy pár megjelenésük a közelmúltból

Fotók: omorovicza.com

A bejegyzés trackback címe:

https://burzsuj.blog.hu/api/trackback/id/tr672849632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

burzsuj_bw_logo-h240.png

A név kötelez? Ósdi jelszó. Inkább talán a pénz kötelez. Mégsem mindegy, hogy mire költesz, ha már egyszer szert tettél egy komolyabb vagyonra. A többség számára csupán alig ismert életvitelbe próbálunk meg bepillantást engedni, ami Magyarországon a mai napig tabu témának számít. Hisszük, hogy érdekes, kevéssé, vagy egyáltalán nem ismert hírekkel tudunk szolgálni, amik nem merülnek ki a Swarovski kristályban és az aranyozott sokmilliós iPhone-ban.
Lemaradtunk valamiről? Írd meg!

instapromo3.png

Címkék

abramovics (10) airfrance (11) ajándék (12) alkohol (10) amerika (101) andrássy (53) anglia (39) angol (11) apple (10) arab (12) armani (18) aukció (66) autó (99) ázsia (14) balc (39) befektetés (13) bentley (18) bor (31) brit (20) budapest (94) bugatti (15) burberry (15) burzsuj (167) bútor (10) chanel (11) christies (13) design (13) divat (79) dubai (14) ékszer (13) érdekesség (254) étterem (39) felmérés (55) ferrari (41) forbes (38) francia (53) gasztro (15) gasztronómia (33) golf (14) gucci (16) hajó (59) harrods (11) hermes (23) hotel (93) india (13) ingatlan (221) ital (13) jacht (61) játék (13) jóhely (12) jótékonyság (18) karácsony (24) kína (53) könyv (13) kutatás (11) kutya (10) lamborghini (16) legdrágább (17) leggazdagabb (10) lista (69) london (61) louis (11) louisvuitton (44) luxus (21) lv (14) lvmh (30) magánrepülő (10) magyar (141) magyarország (10) milliárdos (22) mobil (11) moszkva (11) művészet (11) newyork (39) nyaralás (10) nyc (28) olasz (57) olaszország (12) óra (78) orosz (59) parfüm (10) párizs (21) pezsgő (10) porsche (14) prada (11) rekord (11) repülés (20) repülő (34) repülőgép (17) rollsroyce (22) samsung (15) sothebys (20) svájc (17) szálloda (64) sziget (21) tagheuer (10) társadalom (10) telefon (32) toplista (11) turizmus (86) usa (56) utazás (109) versace (11) vertu (19) vonat (11) vuitton (10) yacht (10) +
süti beállítások módosítása